A január

 2009.02.11. 22:22

Először is még nem választottam a januári hónapnak dolgozót.Először Gombára gondoltam, de aztán rájöttem hogy mivel Zsidó még nem is volt (persze Mongol sem ;D) ezért őt választom arra a megtiszteltetésre (talán ez nem is volt annyira értelmes) hogy ő lesz az újévnek a legelső hónap dolgozója. (talán ez sem volt annyira értelmes)
Na meg itt a február,Mongollal megbeszéltük hogy most egy pályázat lesz a címért,és ez annyiból áll hogy aki a legkreatívabb cégezést találja ki,az lesz a dolgozó. Várom az ötleteket!Arra is gondoltam hogy a továbbiakban a demokrácia kedvé(ide nem tudom hogy kell-e j-é betű)ért ezentúl akár meg is szavazhatnánk a hónap dolgozóját! Mongol,ne keseredj el,neked is van lehetőséged,ahogy eddig is,lehet hogy februárban te lesz a hónap dolgozója (mennyiszer írtam már le ezt).
Köszönyük Gomba a jó kívánságot a goa bulival kapcsolatban,mint már mondtuk,szívesen vennénk ha te is jönnél,de az azthiszem mindenkinek furcsa lenne.(ne haragudj bepótoljuk,itt lesz a farsang is)
Várok mindenféle ötletet,nemcsak a pályázatra hanem amúgy is.Mongollal már korábban arra is gondoltunk hogy így a céggel elmehetnénk a városba járkálni egy rajz-füzettel a kezünkbe és közösen rajzolgathatnánk,vagy csapatokra bomlunk és megbeszéljük hogy hol és mikor találkozzunk és megosztjuk egymással a tapasztalatainkat.
További szorgos munkát kérek mindenkitől,persze ehez nem kell semmi,csak legyetek azok akik mindig. (bár a változatosság gyönyörködtet,ugyebár)
Méééég arra is gondoltam hogy lehetne egy cég-tag börzét csinálni de rájöttem hogy mi túl különlegesek vagyunk.
Köszönjük Krisztus!
Puszi!


nemtudom hogy ez már annyira ocsmány hogy szép,vagy csak egyszerűen ocsmány.

ja és mégvalami,juli vannak nagggyon jó háttérképeim,ha esetleg elmondanád hogy kell felrakni akkor megcsinálnám.puszi
 

A bejegyzés trackback címe:

https://acegblog.blog.hu/api/trackback/id/tr26937940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Donnie* 2009.02.12. 18:19:37

Valentin-napon lesz a goa...
de szívesen mentem volna.
:)

PikkDama 2009.02.12. 20:41:36

Hnm micsoda ötletek..!

Inkább majd élőben így túlságosan bonyolult lenne elmagyaráznom.

dr.metán 2009.02.15. 20:09:32

ezek a csodálatos körmök olyan öregasszonyosan undorrrítóak és izléstelenek...
süti beállítások módosítása