Hitem egyre erősebb.

 2009.02.11. 19:56

A történet szereplői:ÉN és anyukám, aki megoszt velem egy nagyon fontos múltbeli eseményt,amiből kiderül hogy születésem kegyetlen hosszú és fájdalmas volt és mire végre világra jöttem és szülőanyám kezében tarthatott először úgy szólított meg hogy KRISZTUS! :)szerintem ez nem véletlen

A bejegyzés trackback címe:

https://acegblog.blog.hu/api/trackback/id/tr29937590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PikkDama 2009.02.12. 20:36:28

Szerintem sem. Én sohase kétkedtem.
süti beállítások módosítása